Soddisfatti o rimborsati
Consegna in 72 ore
Trasporto gratuito sopra i 100 €

ZÁRUKA

My v KV store jsme si určitě jistý, že nabízíme pouze kvalitní výrobky, a proto poskytujeme na všechny naše produkty záruku 36 měsíců.

Některé výrobky, jako jsou PVC podlahy Gerflor, mají záruku dokonce na 10 nebo 12 let!

 

Jak to funguje

Jak to funguje

Chcete-li požádat o opravu nebo výměnu v rámci záruky, obraťte se na náš zákaznický servis, vždy připraven pomoci vám nejlepším způsobem prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo prostřednictvím praktického online chatu - rozhovoru.

Pokud je to možné, přiložte k žádosti o kontakt fotografie poškozeného produktu, abyste nám pomohli co nejdříve zjistit problém a nabídli vám řešení, které je vhodné pro vaše potřeby!

Na potvrzení data zahájení záruky je rozhodující faktura nebo dodací list.

Spokojenost nebo vrácení náhrady

POŠKOZENÍ - SPOKOJENOST NEBO VRÁCENÍ NÁHRADY

Všichni máme právo změnit názor! Z tohoto důvodu, 30-denní záruka spokojenosti nebo vrácení peněz od KV Store, Vám zaručuje možnost vrátit jakýkoli produkt a bude Vám vrácena celá částka zaplaceného zboží uplatněním Vašeho práva odstoupit od smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy spočívá v možnosti spotřebitele vrátit zakoupený produkt a získat náhradu vzniklých výdajů ze zákona do 14 dnů od nákupu.Jsme si jisti, že vás naše výrobky nezklamou a proto jsme se rozhodli toto právo prodloužit do 30 dnů od data nákupu!

Jediné náklady, které vám budou účtovány, budou náklady na přepravu / vrácení produktu.

Pozor, právo na odstoupení od smlouvy se ztrácí, pokud vrácený produkt není nedotčen nebo se zjistí:

a) nedostatek, chybějící původní obal;

b) v balení chybějící neoddělitelné prvky výrobku (příslušenství, návody k použití atd.);

c) poškození výrobku z jiných důvodů, než je přeprava;

d) instalace produktu.

Chybějící vrácení zboží spotřebitelem bude chápán jako de facto uplatnění práva na odstoupení od smlouvy a zboží si ponechá společnost Valentina SK s.r.o. bez jakýchkoliv poplatků pro spotřebitele.

Pojištění přepravy

POJIŠTĚNÍ PŘEPRAVY

V zájmu lepší ochrany spotřebitelů jsou všechny naše zásilky pojištěny přepravou. Jakákoliv zjištěná škoda musí být oznámena nejpozději do 7 dnů ode dne přijetí zboží.

Po doručení se mohou vyskytnout tři případy:

• Žádné poškození

• Poškození není viditelné

• Viditelné poškození

Z tohoto důvodu vždy doporučujeme, abyste zboží přijali tak, že na dodací list kurýra uvedete svůj podpis a text "Přijímám bez kontroly", přičemž uvedete důvod (poškozené balení, skrčené balení, roztrhané balení, promočené balení, balení děravé, zjevné poškození produktu ...)

Můj košík