Soddisfatti o rimborsati
Consegna in 72 ore
Trasporto gratuito sopra i 100 €

 

Dodávka

 Lhůty:

Naše logistické centrum zpracuje Vaše objednávky během 24 hodin od přijetí potvrzení objednávky a odešle zboží určené na expedici spediční kurýrovi. Jelikož se nás centrální sklad nachází v Itálii v městě San Martino Buon Albergo (VR) běžně realizujeme dodávky zboží ve lhůtě do 10 až 14 pracovních dnů při exkluzivním zboží nebo vyprodání zboží dodací lhůta se prodlouží na 25 až 30 dní. Klient je kontaktován kurýrem minimálně 24 hodin před provedením samotné dodávky, aby tak mohl avizovat dodání zboží a přesvědčit se o přítomnosti osoby oprávněné k jeho vyzvednutí. V případě nemožnosti převzetí zboží ze strany klienta se tento s kurýrem dohodne na jiném dodacím termínu. Dodávky zboží jsou realizovány během pracovních dnů, od pondělí do pátku (kromě svátků).

 

Kurýr

 Dodávka zboží je realizována prostřednictvím kurýra pracujícího na vysoké úrovni, zajišťující profesionalitu, diskrétnost, přesnost a příjemné jednání. Náš centrální sklad se nachází ve městě San Martino Buon Albergo (VR), v prostorách společnosti XLOGISTIC, via dell'Industria 5, San Martino Buon Albergo (VR), 37086 - Itálie, překládka zboží se uskutečňuje v naší společnosti Valentina SK, odkud Vám zboží až do domu dodá kurýr Toptransu.

Potvrzení spedice

V rámci potvrzení zahájení spedice obdržíte náš e-mail, který Vám bude zaslán na Vámi zadanou adresu elektronické pošty, s uvedením čísla dodávky a osobního čísla kurýra, který Vám zodpoví na jakoukoliv otázku týkající se dodávky zboží.

 

Faktura

U všech výrobků společnost VALENTINA SK s.r.o. vystaví příslušnou fakturu obsahující údaje poskytnuté klientem. Kopie faktury se nachází uvnitř dodávaného balení nebo v oranžové obálce přilepené na obalu zasílaného produktu. První kopie faktury Vám bude zaslána ve formátu pdf na vaši mailovou adresu.

 

Přepravní náklady

Přepravní náklady připadají k tíži klienta a jsou uvedeny v každé objednávce. Vypočítávají na základě hmotnosti dodávaného zboží a místa dodání (okresu).

 

Kontrola při dodávce a reklamace

V momentě dodání zboží kurýrem je klient povinen zkontrolovat tyto náležitosti:

- zda počet balení předmětné dodávky odpovídá počtu uvedenému na průvodním dokladu kurýra,

- zda je balení celistvé, nepoškozené, nepremočené nebo jinak nepozměněné.

 

Po podepsání přepravního dokladu odevzdaného kurýrovi už klient nemůže vznést žádnou námitku týkající se množství a kvality praných zboží. Pokud by měl klient pochybnosti týkající se celistvosti zboží uvnitř balení, uvede na předávací doprovodný dokument kurýra následující formulaci

"zboží převzato s výhradou"

Následně mu začne běžet 7 - denní lhůta, v níž může provést podrobnou kontrolu celistvosti dodaného zboží a v případě zjištění škody, musí tuto skutečnost neprodleně oznámit asistenční službě (info@kvstore.sk ) zašlúc informativní e-mail ke němuž přiloží fotografie zjištěných škod.

 

Zjištěné vnější chyby nebo neodpovídající počet balení musí být okamžitě oznámeny kurýrovi s formulací

 "zboží převzato s výhradou"

uvedeném na průvodním dokladu kurýra, s oznámením dané skutečnosti do 7 dnů a zasláním příslušného e-mailu na adresu asistenční služby (info@kvstore.sk ) , ve kterém klient uvede popis škody a přiloží doprovodné fotografie.

Můj košík

KVStore - Recensioni eKomi: 4.5 / 5 - 635 feedback